субота, 7. новембар 2015.

Common White Girl Tag, preporuke i još reč-dve

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj.
(da ne kažem ćao svima)

Primetila sam da sam jedan vikend preskočila i da nisam napisala post od kog vama verovatno život zavisi. Ali evo, nemojte umirati, vratila sam se. Šalim se.
Kad biste znali kakav smarački život vodim verovatno biste se zapitali zašto ne pišem svakog dana, ali onda bih vam ja rekla da mi obaveze ne dozvoljavaju. Obaveze se tiču besomučnog štrebanja nečega što me uopšte ne zanima ili čitanja knjiga koje me previše zanimaju.
Dakle, dočekala sam da mi otpočne ovaj predugi raspust i prosto mislim da ću se previše uželeti škole i da ću se u ponedeljak probuditi u osam i plakati zašto nisam u predivno prljavoj školskoj klupi. Možda ću i plakati stvarno. Ali u sredu uveče.
Trenutno sedim, pijem neki čaj i mrštim se, iako mi se čaj zapravo sviđa. To je neka refleksna reakcija i glasić u mojoj glavi koji kaže mršti se kad piješ čaj. Pored toga prelistavam slike koje sam napravila u poslednjih nedelju dana i vidim da listi nema kraja, tako da uskoro odustajem.
Mislim da se i vama sviđa ova slika koliko i meni.

A sada, vreme je da ispoštujem svoju koleginicu Katie i da konačno uradim izazov koji sam trebala mnogo pre.
Da počnemo...

1. Omiljeno piće u Starbucks-u?
Nažalost, nikada nisam bila u Starbucks-u.

2. Koliko dugo ti je potrebno da se središ ujutro?
Oko 15-20 minuta.

3. Da li govoriš LOL ili OMG naglas?
LOL i ne baš, OMG ponekad.

4. Koliko imaš slika, a koliko pratilaca na Instagramu?
73 slike i 360 pratilaca.

5. Koliko selfija slikaš u toku jednog dana?
Sve zavisi od raspoloženja. Nekada sam u stanju da se slikam do besvesti, a nekad mi je to smorno.

6. Da li nosiš jednu stvar više od jedanput?
Zavisi koji komad garderobe je u pitanju.

7. Jesi li rasista?
Nemam razlog da budem.

8. Koliko tvitova imaš?
Odavno nisam aktivna na Tviteru.

9. Instagram, twitter ili tumblr?
Instagram jer ga listam kad mi je dosadno. Tviter jer ima šta da se pročita. Tumblr jer ima i jedno i drugo. Tako daa.

10. U čemu najviše vremena potrošiš?
Čitanju/slušanju muzike/učenju

11. Ko su ti omiljeni youtuberi?
Zoe, Caspar, Joe, Jack&Finn. Ove nove ne želim da priznam, hah.

12. Koliko često lakiraš nokte?
Gotovo uvek su mi nalakirani.

13. Jesi li kupoholičarka?
Volim da kupujem knjige. Ako se to računa.

14. Koliko puta si gledala Mean Girls?
Nikada ih nisam gledala.

15. Da li poseduješ mnogo odeće?
Pa da. S tim što nosim svega 5% iste.

16. Da li slikaš hranu pre nego što je pojedeš?
Slikam kafu. I punu i praznu šolju. Hranu ne.

17. Da li nosiš šminku svaki dan?
Vrlo vrlo vrlo retko nosim šminku.

18. Koje su tvoje prosečne ocene u školi?
Zadovoljna sam.

19. Kako ti najčešće izgleda kosa?
Ovo je za mene najbolnije pitanje, jer mi kosa najčešće izgleda prljavo, iako to nije. To znači da moram da je perem svaki dan. Što takođe ne znači da to i radim.

20. Da li uvek izgledaš pristojno?
Nepristojno sam pristojna.

Ne poznajem mnogo koleginica blogerki, pa za ovaj izazov ne nominujem nikoga.

Danas sam htela malo drugačiji post da napišem ili da ga spojim sa ovim, ali sam ukapirala da bi to bila dva posta u jednom, pa sam odustala.

Umesto toga, par preporuka:

pogledati: Andrija i Anđelka
Iako sam u početku mislila su shit, ipak sam pogledala par epizoda i zaključila da su okej. Svi mi to gledamo jer obožavamo Andriju.
pročitati: Lock and key, Sarah Dessen
Ako vam je dosadno.

 poslušati: I bet my life- Imagine Dragons
Sviđa mi se.

I tako, uživajte u životu. Ja ću biti vredna pa ću osmisliti još jedan post do kraja nedelje, jer će posle opet škola da me optereti. A vi me strpljivo čekajte i čitajte. Hvala vam na podršci. (:

Vaša N.







 





Нема коментара:

Постави коментар