петак, 31. јул 2015.

Party hard

LAST FRIDAY NIGHT YEAH WE DANCED ON TABLETOPS AND WE TOOK TOO MANY SHOTS, THINK WE KISSED, BUT I FORGOTTTT

Da, ja to inače samo pevam. PARTY HARD petkom uveče za mene znači ovo: pišem post za dragi blog, uporedo se dopisujem sa troje ljudi na fejsbuku i igram istine-izazova na whatsapp-u, dok su na tvu Neuspele operacije, pa uhvatim po neki prilično gadan (ili najgadniji) kadar. PARTYYY HARRDDD

A moj dragi blog je prešao 200 pregleda na dnevnom nivou! Vi ljudi ste apsolutno mega neverovatni i ja vas obožavam!

Danas sam počela sa čitanjem Rugoba i zadovoljna sam svojim izborom. Ne volim naučnu fantastiku nešto naročito, ali bih mogla da kažem da je ovo zanimljivo, jer je vizionarski donekle.
Do kraja raspusta planiram da pročitam još Statiste, a onda da počnem i obavezne lektire, jer će mi to stvarno biti potrebno.

Inačee
Nastaviću sa svojim 30 day challenge-om, a #day6 kaže -bend ili muzičar koji je tebi posebno važan-
Hoho :3
Kad je muzika u pitanju, mogla bih da pišem godinama, čini mi se. I svakako da postoji dve hiljade muzičara koji su meni važni i čiju muziku volim. Ipak, za priliku zvanu današnji post, ja ću izabrati svega tri: Bruno Mars, Željko Jokismović i Riblja Čorba.
-Bruno Mars zato što aspolutno obožavam njegovu muziku i mogu da je slušam u svakom trenutku i uvek je pravo vreme da se ori Brunov glas. Tako da je moje obožavanje prema Brunu Marsu večno i neograničeno.
-Željko Joksimović zato što mislim da sam ga slušala otkad sam izašla iz porodilišta ili je moja majka tokom trudnoće bila preveliki fan njegov, pa je meni njegova muzika oduvek bila poznata i draga.
-Riblja Čorba ima muzika koju jednostavno svi slušaju, i mislim da ne postoji čovek na Balkanu koji ne zna bar jednu Čorbinu pesmu. One imaju smisao, suštinu i za svaku priliku su.




 A pošto sam večeras neinspirisana, za razliku od prethodne večeri, samo ću vam postaviti muziku za PARTYY HARDD, odnosno za jedan moj petak, poslednji radni dan u nedelji. (:
Za petak ujutru...
Za petak popodne...
Za petak uveče...

Laka vam noć, petkom uveče, dragi moji.
(ili dobro vam bilo subotnje jutro)
Ljubim vas.

Vaša N.





Нема коментара:

Постави коментар