понедељак, 3. август 2015.

Perfect man

Helou dir lejdis end džentlmen. Velkam tu maj blog. Ju ar amejzing if jur riding dis.

Dame i gospođe.

Ja sam večeras pomalo pod utiskom. Prvi put sam do kraja gledala jedan domaći film, koji je jako dobar. Međutim, kao i sve što ne treba, na mene je i ovaj film ostavio veliki utisak i sad ja neprekidno razmišljam o svemu tome, iako, normalno, znam da sve to nije istina. U pitanju je film Točkovi u režiji Đorđa Milosavljevića.
Čoveče. Ja ne znam da li sam ja luda ili retardirana ili nešto treće, ali ja najozbiljnije žalim dečka koju je poubijao sve ove ljude. Ja sam bila u iskušenju čak i da zaplačem jer mi je žao njega, a ne svih drugih. Ne znam da li je to zato što ja neobično mnogo volim Dragana Mićanovića ili zato što stvarno postoji razlog da žalim njega, ali... Iskreno ni ne verujem da neko detaljno analizira filmove i zamišlja sve situacije u realnom životu i pokušava da pronađe makar jednu pozitivnu osobinu negativnom liku. Ako postoji neko takav, neka mi se javi. Mislim da smo srodne duše.
Uglavnom, film pogledajte, pa mi javite utiske.

Što se tiče 30 day challenge-a, danas neću mnogo dužiti s tim, jer sam u nekom od prethodnih postova već pričala o tome. Pitanje je -da li voliš da čitaš? koje su ti omiljene knige?-
Da, obožavam da čitam. A što se tiče mojih omiljenih knjiga, pogledajte spisak preporuka u nekom od prethodnih postova. Najomiljenija knjiga mi je, možda, Ispovest iz harema, pre svega, zato što je napisana po istinitom događaju.

I tako. Došla sam do teme današnjeg posta. Radi se o savršenom muškarcu. Da se ne lažemo, svi mi znamo da takav ne postoji. :3 Al' se ipak nadamo, zar ne? Što se tiče karaktera, o tome ne mogu da pričam, zato što nemam adekvatan primer da navedem. Ali što se tiče fizičkog izgleda, tu već i može nešto da se sklopi. Koristiću 'ono najbolje' što imaju poznati muškarci i sastaviću jednog koji bi, po mom mišljenju, bio savršen.
Let's start...

1. Kosa
Počinjem od veličanstvenog Dikaprija. Samo zato.

2. Oči
Lik koji se zove Logan Lerman. Ima lepu facu. A plave oči su zakon.

3. Nos
A šta ovaj Biković nema savršeno, uostalom?

4. Usne
Još jedno veličanstvo.

5. Osmeh
Prelepi Closić. Plivač Chad Le Clos.

6. Figura
Napisala sam figura? Stvarno?
Vrh, vrh, vrh.

7. Ruke
Potpuno kapiram da niko ne obraća pažnju na nečije ruke. A ako i obraća, to sigurno nisu ruke Nikole Đuričko. Ali ja obraćam i zapažam, hah.

8. Noge
Za ovog lika sam saznala posle onog prvenstva, kao i većina uostalom. Tvrdim i normalno je da su sportisti najbolje građeni. Ipak zavisi koliko ko vodi računa o sebi.

I došli smo do...
Pa, ovaj kolaž je bar simpatično ispao. Planirala sam sve da sklopim, onako, u potpunosti. Ali, to bi mi oduzelo još naknadna dva sata. Btw, sada je 00:36.

I eto, završi se današnja epizoda moje pisane emisije, pod radnim nazivom Perfect men. Ako post i pri objavljivanju bude pod istim nazivom, znajte da sam mnogo umorna.

Ljudi, spavajte lepo, ili se lepo probudite, zavisi kad ovo čitate. Budite nasmejani i pozitivni, volite one koji vas ne vole, a još više one koji vole vas. Budite zdravi i čitate moj blog :3

Ljub.

Vaša N.

 
 

 
 

 
 

Нема коментара:

Постави коментар