субота, 8. август 2015.

Perfect woman

Heeelou!

I'm back. Mislim da nisam pisala par dana. Moja najbolja drugarica je slavila rođendan, pa sam bila zauzeta oko toga- razumećete.

Uglavnom, vratila sam se sa ne mnogo novih stvari. Dosadan život vodim, pa nemam o mnogo čemu da pričam.
Danas sam uglavnom čitala i analizirala Anu Karenjinu, Lava Tolstoja, jer mi je to obavezna lektira za drugu godinu. Iskreno, jedva razumem po nešto, i za sad (stigla sam do pedesete strane), ništa mi nije toliko zanimljivo. Pretpostavljam da će mi se više svideti knjiga, ako se budem zainteresovala za nju.

Što se tiče 30 day challenge-a, danas smo na jako zanimljivom pitanju, a ono je -tri stvari koje želiš da kažeš različitim ljudima- Pre nego što sam otkucala bilo šta, morala sam debelo da razmislim. Postoji toliko stvari koje želim da kažem ljudima, a kada dođe do toga da moram, onda ne mogu da se setim nijedne. Uglavnom, neću reći kome zapravo želim šta da kažem, jer to bilo previše, hah.
(Svakako, ovo je moje viđenje pitanja, možda će neko drugi drugačije to da protumači)
1. Smaraš.
2. Volim te.
3. Uvek sam tu.
Uglavnom, mislim da nisam baš uvek iskrena sa ljudima oko sebe i žao mi je zbog toga, ali se trudim da se ljudi lepo osećaju kad su sa mnom, ništa više i ništa manje od toga.


A tema današnjeg posta jeee... savršena žena. Prošli put sam 'pravila' savršenog mučkarca i nije loše ispalo. Samo je kolaž bio bljaksi, tako da ga ovaj put neću ni raditi. Tako daaa...počnimo!

1. Kosa
Fantastična Blake i magična boja kose.

2. Oči
Ko drugi nego Mila Kunis?

3. Nos

Nestvarno lepa.

4. Usne
Savršen oblik usana.

5. Osmeh
Đokovićka.

6. Figura
Komšinica Dobreva.

7. Ruke
Uvek sređeni nokti.

8. Noge
Sharapova.

I tako. U suštini, ovo su sve lepe žene/devojke. I lepe i zgodne. I svakako zaslužuju da se nađu na mojoj listi i sklapanju savršene žene.


Inače, jutros sam pročitala ovo na stranici Prve Televizije i slatko sam se nasmejala.
Kako samo par prostih rečenica može čoveku da ulepša dan (:

Vi, ljudi, možete da se pridružite Fejsbuk stranici Papirne lutke na ovom linku.
Svideće vam se, obećavam.

A dok ne kliknete lajk na Fejsbuku i dok ne izađete sa ovog, možda dosadnog bloga, ne zaboravite da danas i sutra i svaki sledeći dan, činite lepe stvari za ljude koje volite. Nasmejte ih, pomozite im, zagrlite ih. Sve to pozitivno utiče i na vaše i na njihovo raspoloženje. Sve to vredi.
Hvala vam što ste najdivniji na planeti.

Inspiracija dana:

Pesma dana:

Vaša N.

Нема коментара:

Постави коментар