понедељак, 10. август 2015.

Ščim ćeš palačinke? Ždžemom.

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ GAAAAAAAAAAAAAAAAJSSSSS


Mislim da mi je naslov prilično nelogičan. S obzirom da neću pisati o palačinkama. A ni o džemu. Mada ja više volim sa kremom. I plazmom :3 (kao da sam jedina koja to voli lol)

Danaaas mi je bio relativno zanimljiv dan. Uglavnom, nije mi ceo raspust propao. S tim da ne idem na more. I da su mi određeni letnji planovi propali. Ali i dalje mogu da gledam filmove, JEDEM i spavam. Takođe, radim na redizajniranju svoje sobe, pravim razne stvarčice, pa možda uradim i neki DIY u skorijoj budućnosti. Ali ništa ne obećavam.
-Moram da kupim još garderobe za škoolicu, sve mi fali, ukratko. Danas sam kupila patike i apsolutno sam oduševljena. Ali moraću u još veći šoping vrlo uskoro.

Aa sad da nastavim sa trti dej čelindžom. Danas kaže -pet peeve- Ne znam da li ću pogrešiti, s obzirom da sam odavno pisala o tome, ipak sam morala da pogledam u urban dictionary šta to zapravo znači. Oni kažu da je to nešto što pojedinca iritira, tj nervira. Ako je to tako, imam više pet peeve-ova. Dakle:
-ljudi koji misle da su iznad ostalih;
-nehigijena;
-previše šminke;
-gužva;
-zvocanje.
Postoji velika mogućnost da sam pogrešno shvatila definiciju, ali očekujem da ćete reagovati ako jesam.


A ovo je slika od pre neko veče, kada sam pisala prethodni post. U jednom trenutku sam stala sa pisanjem, da otkucam drugarici poruku. Ono šta radiš me je smorilo, prema tome nisam kucala, nego sam joj slikala šta radim. Tako je nastala ova slika. Iz nekog razloga mi se baš dopada.

Sada je 23:25 a ja sam gladna. Nisam večerala, to je razlog. A neću ništa pojesti... A možda i hoću... Razmisliću. Ako pređe 12, to je već sledeći dan, znači to mi je doručak. Jako logično. Sad čekam doručak :3

-Da, zanimljiva stvar. Danas sam naišla na instagram profil Marije Karan i iznenadila sam se koliko lepih fotki zapravo ima. Mislila sam da se uobrazila zbog odlaska odavde i bogatog muža i svega što ima, ali fotke su joj sasvim okej. Nažalost, instagram je ukinuo opciju skidanja fotografija, tako da ništa ne mogu da postavim, ali Marijin instagram možete pogledati ovde.
Zauvek najjači film.

Moraću sad da napustim ovaj veličanstevni (lol) blog i da se posvetim spremanju doručka. Šalim se, nisam tolika svinja, neću doručkovati u 12.
Možda sačekam pola 1.

Odoh, a vi ostanite lepi i zgodni, kakvi i jeste. Ljubim vas.

Vaša N.

 

1 коментар:

  1. Baš mi se dopada tvoj blog, imaš moju podršku... Nominovala sam te za Common White Girl Tag, uradi ga.

    katieslittlecorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши